jocs florals

jocs florals

dilluns, 2 de juliol del 2007

Clavagueram

En Jordi del que agraeixo molt las seves intervencions fa esmena al clavegueram en referència a un estudi que es va fer.

Ell diu que segons l’informe era perfectament correcte i aprofitable.
Las dades que jo tinc son que el clavegueram estava en molt males condicions jo vaig veure filmacions i el estat es deplorable .
Per desgracia per nosaltres els tècnics redactors del projecte també han considerat que es te que substituir.
Dic per desgracia perquè es una partida molt important econòmicament i amb l’argument que ens cobraven el clavegueram tindríem molt que parlar ne.
Ojala que tinguis raó tu i el clavegueram no el tinguem que substituir.
L’argument dels tècnics es que si el deixem com esta, a la que la urbanització s’ompli de gent sortiran tots els problemes i llavors es tindrà que rebentar tot amb un cost superior.
Això i que els tècnics redactors del projecte em mereixen confiança es el que et puc dir al respecte.
Últimament hem tornat a parlar d’aquest tema. Que tinguem sort.