jocs florals

jocs florals

dimecres, 25 de juliol del 2007

Algú m'odia.

Si, crec que una persona te una predisposició en contra meu que li fa perdre la objectivitat i l’equilibri.

Ho noto per les cosses que escriu en el foro i en els fulls de la associació de veïns, en la manera que arrenca els lletreros que penjo per donar a conèixer aquest blog.
La te agafada amb les meves amistats, va cec, no li agraden.

Me la imagino a casa amb les venes del coll inflades, descarregant el seu odi escrivint en el ordinador, amagant-se darrera una identitat falsa.
Noi que em tens odi, jo no puc fer hi res, com pots comprovar això et surt de dins, es intern teu.
Tingues en compte que això no es gens bo per la teva salut, et puja la tensió, agafaràs arítmies i dolors de esquena, busca maneres de rebaixar la tensió,a vegades la acupuntura pot ser d’utilitat.
Has de aprendre a dominar-te i a controlar les frustracions.

Tots ho fem.

7 comentaris:

Edgar Ollés. ha dit...

jo t'estimo encara que no posis el link del meu bloc en el teu.
Et faig memòria:
http://edgarolles.blogspot.com.

Anònim ha dit...

Ja ho se, maco, jo també t’aprecio, anem amb compte que la meva dona pot llegir això .
Ara mateix fico un link al teu blog.
El criteri que feia servir es de linkar a gent que tenia post que feien referència a la urbanització.
Els últims seran els primers.

L'Albert ha dit...

Rita, he enviat el teu missatge a l'infern de Can Canyamars, per insultar i es ofensiu.
Tu tambe estas una mica alterada.
Prefereixo que no estigui en el blog.

Anònim ha dit...

Potser seré jo que acabi tenin gelos.
Albert, Edgar, vull demanar-vos una cosa a cadascu.
Albert, no es bo que acceptis entrar en el joc de la crispació en el teu bloc. Fora bo que continuessis per la via de les opinions i informacions que donen peu a que la resta participi en positiu. Potser jo soc qui menys et coneix, pero el poc que conec de tu, no em fa pensar ni molt menys que siguis un calçasses a sou de ningú.
Edgar, disculpam si peco de agoserat, pero faries be de rebaixar la tensió amb el tema de Can Canyamars. Aliniar-se en la polemica i la crispació no donarà mes llum al problema. Tot el contrari.
Tingueu bona nit.

Eduard Garcia

Edgar Ollés. ha dit...

Albert, Estic emocionat i agrait de veure el link del meu bloc.

I responent a l'Eduard, és possible que la discrepància sobre com es porten alguns temes porti associada la polèmica (no veig que sigui especialment negativa). Però no em diguis que crispo pel simple fet d'opinar diferent respecte a certes qüestions. No falto a ningú, ni insulto i mesuro molt el que dic.

A veure si ara resultarà que qualsevol que posi en dubte l'"actuació oficial" serà un "crispador".

Tots tres i essent honestos amb el rol que ens toca assumir, ens correspon, des del respecte més absolut a les persones, apretar, qüestionar, exigir, pressionar, tensionar, etc... als que manen. És el que miro de fer, defensant sempre el meu sentit de la justícia. En el cas de Can Canyamars, també ho faig així.

Anònim ha dit...

Nosaltres t'estimem molt

Anònim ha dit...

Eduard, tens tota la raó, continuaré en la línea per la que he creat el blog.
Les opinions son una expressió de la llibertat de la gent , enriqueixen al blog al reflexar altres punts de vista i plantegen qüestions noves.

No cal que tinguis celos que lo meu amb l’Edgar, la Marta i la Pepi no deixa de ser una bona amistat.
Gracies per les teves aportacions.