En Jordi fa un comentari respecte a un pressupost alternatiu que es va fer el 2001.
Ell pregunta perquè es va abandonar tenint en compte que era un pressupost per sota els tres milions d’euros.
Ho compara amb l’actual que esta al voltant dels 10 milions, la seva pregunta la trobo un encert.
Per aquelles dades , recordo que era poc abans de las eleccions, l’alcalde ens va fer una reunió on ens va donar unes dades que desprès han resultat massa optimistes.
Segurament la proximitat de las eleccions va fer que fos poc prudent.
Fins i tot recordo que va fer una juguesca amb una senyora dient li que es jugava un sopar amb ella que en poc temps tindria els carrers arreglats.
La senyora ha guanyat el sopar.
L’alcalde mai mes ha volgut comprometre una dada.
Intentaré explicar de que parla en Jordi.
Per aquelles dades apretavem de valent al ajuntament , recordo que sovint veiem articles Al Punt fent referència a la urbanització.
Una vegada l’ajuntament va decidir fer-se càrrec de la urbanització, va firmar un conveni amb el IGUAL de la Diputació de Barcelona demanant assistència tècnica y jurídica en relació a la situació de la urbanització ( això era al setembre del 99)
En Març del 2001 la oficina tècnica de cooperació de la Dip. De Barcelona, va emetre un INFORME TECNIC de las deficiències de la urbanització on va detallar una sèrie de carències i las va resumir en un quadre.
La valoració econòmica de las actuacions proposades per complir l’anterior projecte era de 454.616.123 ptas. ( casi 3 milions d’euros).
Plantejava opcionalment una sèrie de millores que valorava en 112.179.214 ptas ( 675.000 €) Tot inclòs.
Pro l’informe ja recomanava que en lloc de fer una actualització de l’antic projecte d’urbanització ,es tindria que redactar un nou projecte d’urbanització adequat a la normativa vigent.
Amb aquestes dades que tothom veia com assumibles es va presentar l’alcalde a la reunió.
La necessitat de fer tot el procés en la mes estricta legalitat al tenir un propietari important que judicialitzaba tot el procés, recurrent cada pas que es donava ,i fent demandes de milers de milions de ptas ha fet que l’administració tingui que complir en tot moment escrupolosament els plaços i las lleis.
Això ens ha perjudicat molt econòmicament a tots els propietaris impossibilitant acords que pogueren haver fet que tot el procés fos mes curt i econòmic.
Així dons hem de complir la llei i aquesta diu que es te que fer un projecte d’urbanització i altre de reparcel·lació i en això estem.
En resum Jordi del que tu estàs parlant es un INFORME TECNIC valorat i el que tenim ara es un pressupost detallat com deu mana.
Tota la documentació al respecte la varem fer arribar a mes de cent propietaris que en aquelles dades teníem en la associació.
Espero que et sigui d’utilitat
Salutacions
Albert
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada