jocs florals

jocs florals

dilluns, 5 d’octubre del 2009

L’estat de les escories


En la ultima reunió de la comissió de les entitats que organitza l’ajuntament els pocs assistents van pogué informar-se del projecte de la planta.

Ja feia temps que alguns membres de la plataforma al no pogué obtindré el projecte aquí a Dosrius varem anar d’excursió per diferents departaments de la Generalitat a veure quins plans tenia aquesta gent per la pedrera que no es podien ni ensenyar.

Be, el projecte presentat consta d’una nau on es guardaran les maquines i una explanada de ciment on s’apilaran i emmagatzemaran les escòries a cel obert allí faran la maduració i quedaran a l’espera de que algú les vulgui comprar.

El projecte increïblement no te xarxa d’abastament d’aigua potable ( ni de l’altre) que ja em diràs com ho fan per tenir les escòries humides per que no escampin la pols.

En conseqüència tampoc te xarxa de clavegueram, els treballadors fan les seves necessitats en un vàter químic que posteriorment es buidarà, així es com ho contempla el projecte.

Tampoc te xarxa de subministrament d’electricitat, l’energia la obtenen d’un generador elèctric a gas oil.

Ara ja sabem per que era tan difícil accedir al projecte aquí.

El projecte esta aturat a la generalitat ja que la qualificació del sol on la volen instal·lar te la qualificació de forestal i no estan admesos altres usos que no siguin l’explotació forestal amb el que no poden autoritzar cap planta o construcció si no es recalifica.

Per que el projecte avanci ha de ser impulsat per l’ajuntament, així que la pilota esta ara en el nostre ajuntament.

Les escòries una vegada recuperats els metalls i desprès d’un procés de maduració ja no son tòxiques legalment, una mica com passava amb el Plom o l’amiant fins fa poc.

I si el municipi, que es l’afectat per les possibles conseqüències de la planta te tant d’interès en que es faci no posaran molts impediments per la seva implantació, allà tu si la vols.

Les al·legacions a la que s’obri el període han de venir de les associacions i la societat civil.

Una turmenta de les que cauen aquí o una ventada, tal i com tenen planejat de fer ho ara escamparia aquesta porqueria per totes les valls.

Una cosa es posar en la pedrera una planta modèlica i tecnològicament avançada que qüestionaríem si es el millor lloc on ubicar-la i altre es aquesta xapuça nomes pensant en amagar se en un lloc amb el minin de inversió que per sobre de qualsevol altre consideració els doni el màxim de benefici.

Cada vegada em costa mes d’entendre realment el que volen la gent que promou amb tant d’interès aquesta activitat.

Escoltem el nostre Joan Manel que no ens cobra res i aturem aquesta barbaritat.


Comprovem a la foto i en el topogràfic que la superfície plana destinada a la instal·lació de la planta ja fa molt de temps que ho tenen previst i preparat.

La firma del conveni sembla nomes l’inici de la posada en escena d’una obra de teatre assajada i preparada amb molt de temps.



25 comentaris:

L'Albert ha dit...

Mes dades:

La planta ocupa 15.000 m2. Es construeix a la pedrera una nau de 875 m2 per guardar la maquinaria on trien els metalls que es poden aprofitar en foneries.

Les escòries madurades s’emmagatzemen al aire lliure, en una zona sense asfaltar ¡¡¡.

En la planta actual el 50% de les analítiques donen resultats fora de la llei en nivells espectacularment elevats.

La quantitat prevista inicialment son que entrin en la planta 90.000 tones d’escòries de incineradora anuals i 15.000 mes de escòries procedents de foneria.

La ubicació es en una explanada que ja fa anys que estan preparant.

El terreny es porós ( al•luvió i sauló), molt proper a un aqüífer molt aprofitat, el granit de la pedrera es permeable per fractures ( de ser impermeable tindríem un llac en la pedrera).

La energia prové d’un generador elèctric de 221KW a 400v, 500Hz alimentat amb gasoil en un dipòsit de 2.000 lts.

El pressupost contra incendis es de 500€.

La planta te un gran impacte visual des da el poble, es de suposar que en les mesures correctores els faran plantar algun arbre per tapar ho.

L’activitat de la planta no finalitzarà en efectuar-se la restauració morfològica i vegetal de la pedrera.

La carretera d’accés te pendents del 30%.

La qualificació urbanística actual es 14C , forestal de vegetació lliure, prohibit altres usos, sol no urbanitzable. (informe tècnic municipal 25/07/09 reg entrada 4377).

Sense una actuació activa per part del ajuntament el projecte no es pot tirar endavant ja que amb les normes actuals no es pot fer.
De fet esta aturat per aquest (inconvenient).

Una cosa es tramitar ho que es obligatori per l’ajuntament ( no llençaran els projectes a la brossa) i altre molt diferent autoritzar-los.

Llocs de treball 5 + 1 a temps parcial.

La planta estaria situada a tocar d’un espai d’interès natural EIN ( La Conreria , Sant Matéu, Cellecs) que no arriba a la carretera precisament per la existència de la pedrera.

L’ingenier municipal va dir que no emitiría informe favorable si no es resolia “el tema dels lixiviats”.

L'Albert ha dit...

Les escories sense madurar tambe estan a l'aire lliure.

Josep Jo ha dit...

No escric mai en els vostres blogs, perquè no els llegeixo, però m'esteu cabrejant.
Ja ho vaig dir en el seu moment "les escòries són innòcues", sembla mentida que us costi tant entendre les coses.
Vosaltres em teniu mania, per això critiqueu les meves decisions.

L'Albert ha dit...

Ay , que aquest pseudònim em sembla que ja esta agafat, fins aquí no veig cap critica, es un relat de fets i dades , son els fets els que pot ser no agrada que es facin públics pro es que les decisions que es prenen ens afecten a tots.

Per la meva part fer li saber que a mi m’agradaria explicar com estan fent les obres a can Canyamars i lo maco que ho estan deixant tot gracies als esforços i als encerts del nostre apreciat alcalde treballant en equip amb la resta de regidors.

Estaria contentíssim d’explicar detalladament com les persones poden fraccionar els pagaments i les ajudes que hem rebut, m’agradaria que els dels partits de la oposició em diguessin que soc un pilota i em desqualifiquessin per dir lo maco que tenim Canyamars .

M’agradaria explicar que han obert una farmàcia, o un súper o un bar nou y que l’ajuntament porta retràs en les noves llicencies d’obertura d’activitats.

Enlloc de parlar d’aquestes porqueries.

En quan a les critiques, menys mal que no es va fer àrbitre de futbol, els politics encara poden contestar o fer te la punyeta.

Anònim ha dit...

Como se entiende a este señor, si no lee nuestros blogs ¿como se entera de que estamos hablando?, ésto es incomprensible, que mente más priviligiada que tiene y luego vamos diciendo que es un patan.

Josep Jo ha dit...

Una altra vegada Can Canyamars? , Què no estàvem parlant de les escòries?.

Ja ho vaig dir una vegada i no tornaré a repetir-ho, mentre jo sigui l'Alcalde de Dosrius, l'ajuntament no posarà diners per arreglar una urbanització privada com Can Canyamars.

Fa dos o tres mesos que vàrem decidir que quan tinguéssim el projecte de reparcel•lació de can Canyamars, l’Ajuntament no tiraria endavant l’execució de les obres si no tingués el suport de la Generalitat de Catalunya. A banda de captar que la majoria de gent està contenta amb aquesta decisió presa, potser hi ha algú que es creia que el sistema li havia de resoldre el seu problema i la decisió presa no li ha agradat.

Quant a les escòries, actualment, hi ha un procés molt enriquidor, es tracta d’una comissió que l’Ajuntament de Dosrius ha creat per parlar de la possible implantació d’una planta de tractament d’escòries provinents d’incineradores, per cert amb felicitacions per part de molta persones, ja que és un fet que no és habitual a la nostra comarca.

Últimament, hi ha el costum que quan algú o un grupet de persones tenen una idea o un posicionament respecte qualsevol qüestió, tot seguit els surt per la boca que ells representen el poble i volen que qui té responsabilitat de governar prengui les decisions que ells consideren que són les correctes. Fins i tot, moltes vegades, un cop han engegat tot el merder i està tot ben embolicat, desapareixen.

Dic això, perquè fa dos anys que hi varen haver eleccions i d’aquí dos anys tornaran a haver-n’hi. En unes eleccions és el poble qui, amb el vot secret, decideix quins seran els seus representants, el problema ve quan totes aquestes persones que generen aquests enrenous, dient que parlen en nom del poble, no donen la possibilitat que l’electorat els valori, per bé o per mal.

Algunes persones busquen el protagonisme, altres el seu ideari anarquista i altres tenen interessos polítics, els éssers humans som molt limitats, però encara ho som més quan ens creiem que nosaltres som la referència, aquí sí que perdem tota possibilitat d’evolució.

Se m'ha acusat d'aprofitar-me del meu càrrec, no és veritat. Tots saben que sempre treballo per les persones, si he prosperat econòmicament és gràcies a la meva feina.

Que tothom sàpiga, que els especuladors no tenen res que fer a Dosrius.

J.L.Rueda ha dit...

¡¡¡ La ostia !!!
El Caudillo se mezcla con el pueblo llano.... muy nervioso tiene que estar.

Anònim ha dit...

Si no fueras a las casas a promocionarte y tus regidores sobornando a las personas de la tercera edad, no creo que sacaras la mayoría absoluta, te conformarías en estar en la oposición.

Jose Luis R.Zapatero ZP ha dit...

Apreciado Jusép.

Tenía ganas de poder charlar contigo, tengo la agenda muy apretada, ya sabes el mundo esta muy mal y precisa de estadistas de nuestra talla.

Últimamente tengo a estos del PP muy crecidos y ya no se que inventarme para distraer a la gente, lo de la gripe A ya se nos esta acabando, ne ce sito nuevas ideas.

He observado con atención tus grandes dotes de estadista, los años que llevas mareando a esos de las urbanizaciones, ¡¡ la leche y lo bien que te toreas a la oposición nos tiene asombrados tanto a Sonso como a mi, tengo que mos trar te mi admiración.

A la que tus obligaciones te lo permitan a Sonso y a mi nos gustaría enseñarte el palacio y que nos explicaras como te lo haces para sacar esas mayorías absolutas.
Hasta pronto compañero, no le cuentes nada al Montilla que es un celoso y un nacionalista.

Josep Jo ha dit...

Benvolgut company José Luis.

Tant la Teresa com un servidor ens sentim molt afalagats per la teva invitació i per suposat que l'acceptem, faré un forat a la meva agenda (és que tinc 4 càrrecs i estic molt ocupat) i et trocare per concretar dates.

Hem viscut un estiu molt difícil pel que fa al tema de les escòries, com són les coses, la gent no vol entendre que és necessari un lloc per emmagatzemar totes les cendres de les escombraries que generem.

Aquest ha estat un tema provinent i n’hem patit les conseqüències, el resultat de tot això és que segon preveien els metges pot tindre un final desagradable.

Jo sóc un home de partit i estic disposat a fer els sacrificis que calguin per portar les cendres a la pedrera i solucionar aquest problema.

Un cop fet el gran esforç per la meva part, desde el partit cal fer un reconeixement molt especial a les persones.

Canyamars es reafirma i és un referent al nostre país, dins el món de l’organització d’aplecs de sardanes, pel que fa a la urbanització potser hi ha algú que es creia que el sistema li havia de resoldre el seu problema i la decisió presa no li ha agrada. Jo ja ho he dit als veïns moltes vegades, mentre jo sigui l'Alcalde de Dosrius, l'ajuntament no posarà diners per arreglar una urbanització privada com Can Canyamars.

Per l'oposició no et preocupis, jo estic acostumat a tenir-los controlats, la veritat és que ells també posen de la seva part, les darreres eleccions ens les van posar a ou.

No et robare més el teu temps, els homes d'estat com tu i com jo hem de suportar en les nostres espatlles el sacrifici i la responsabilitat que comporta treballar per les persones.

Dóna-li un petó a la Sonso i a les nenes de la meva part, la Teresa t'envia un altre petó per a tu, si vols quan anem a Palau em puc portar la meva filla que segur es portara molt bé amb la teves nenas, el nen no pot vindre perquè té de preocupar dels pins, que el nadal està a prop i cal cuidar el negoci.

Per a qualsevol cosa que necessitis, un camp de tir per
l'exèrcit o el que calgui, compte amb el teu fidel servidor i amb el poble de Dosrius que és un referent en tota la nostra comarca.

Només et demanarem un favor, a la Teresa ia mi, ens fa molta il.lusió conèixer al Rei si tu pots fer alguna cosa us estaria molt agraït.

Salutacions.

Anònim ha dit...

A que es refereix quan diu:
"Fins i tot, moltes vegades, un cop han engegat tot el merder i està tot ben embolicat, desapareixen."
de qui esteu parlant?

Josep Jo ha dit...

Des del meu punt de vista, la societat està caminant cap a un tancament de la persona, és a dir, aquell esperit de fer coses per als altres s’ha com congelat.

Parlo de les plataformes que han proliferat per anar en contra d'alguna cosa i di NO, per exemple la de Can Fabregas de Mataro, la Plataforma contra la MAT, la Plataforma contra el Quart Cinturó, la Plataforma que estava contra el Túnel de Bracons, la Plataforma de la Nacional II per als peatges gratuïts al Maresme i així podríem anar dient. En el nostre municipi també tenim plataformas, per tant, anar contra alguna cosa sí que mobilitza la gent.

Potser és una necessitat per treure’s pressió de sobre, encara que no se sigui entès en la matèria. Opinar de manera fàcil i senzilla no té cap cost i això pot treure les repressions que cadascú té dins.

Fins i tot, considero normal que la gent pugui expressar i treure les seves visions, però, atenció, d’això a faltar al respecte, a malmetre material, a perjudicar els altres, hi ha molt de tros, jo mai no he faltat el respecte a ningú.

A mi em sorprenen les actituds i les reaccions de persones que, en principi, dóna la sensació que tenen una cultura amb títol. Sempre he tingut la tesi que qui parla malament dels altres és molt limitat o limitada i per donar-se importància utilitza aquest sistema.


Torno a repetir, algunes persones busquen el protagonisme, altres el seu ideari anarquista i altres tenen interessos polítics, els éssers humans som molt limitats, però encara ho som més quan ens creiem que nosaltres som la referència, aquí sí que perdem tota possibilitat d’evolució.

Espero haver contestat a la teva pregunta.

President Montilla ha dit...

Yusep, Pepe, os he pillao.
Oye deja a este que para cuatro euros que te ha dao te obliga a poner un letrero mas grande quel ayuntamiento.

Mira que estas en el oyo de las escorias y tienes que pasar por casa , Yusep olvidate de este que no te va a llevar a ver al rey, que te engaña y queda conmigo que tengo las elecciones antes y voy mas apurao.

Tu no sabes lo que es un tripartito yusep, que agustito estas tu con la mayoría, tienes que enseñarme yusep , pídeme lo que quieras.

Tengo una cunselleria para ti con coche oficial y cuatro secretarias vírgenes, pídeme lo que quieras pero enseñame a torear a la gente con ese arte y ese saber que tienes.

No le hagas caso al Zapa que mucho prometer hasta que la ha metido, pero luego ya sabes nada de lo prometido.

Tuyo afectísimo
Pepe

Anna GArcía ha dit...

Por cierto, Sr. Montilla, hoy me ha gustado mucho lo que ha dicho de la "Cimera de Copenhague": “l’únic horitzó possible de Catalunya és l’horitzó net,
perquè l’únic camí per la supervivència de la humanitat és créixer d’una
manera més neta, més equilibrada i més respectuosa”, i, alhora, ha recordat que
“no és per casualitat que Nacions Unides ha decidit i defensat que la darrera
reunió d’aquest procés que porta cap a Copenhaguen sigui a Barcelona”.
Por favor, por favor, Sr. Montilla invite usted a nuestro alcalde. Nuestro alcalde está muy puesto en medio ambiente, si quiere lo puede mandar como emisario, le hará quedar muy bien, de hecho entiende mucho de escorias y lixiviados, dice que son inertes y que se pueden poner en la ensalda porque no contaminan.También tenemos la pedrera de Can Busqué en el horizonte, que quedará negrito y llenito de escoria...él sí que sabe de horizontes limpios. Además, no se preocupe usted por si no se acostumbrara al clima porque nuestro alcalde es muy viajero, el año pasado estuvo en Noruega, más o menos el mismo clima que en Dinamarca...ya le digo, es el candidato ideal.
Por favor, no se olvide la invitación...todo el pueblo de Dosrius le estará eternamente agradecido.

En espera de que haga memoria reciba un cordial saludo...

En cuanto a los votos...Dios dirá!!

Josep Jo ha dit...

Excel•lentíssim i Molt Honorable President de la Generalitat i estimat company Pepe.

No t'ho prenguis a mal, tu saps que tens tot el meu suport, quan vas a inaugurar la planta de reciclatge de Granollers jo vaig estar al teu costat, però has d'entendre que l'eròtica del poder és molt forta i el company José Luis és una persona molt seductora, li passa el que a mi que sóc una persona molt apassionant.

Et confesso un secret, a mi no m'agrada fer-me fotos però el que veritablement em faria il • lusió és fer-me una foto amb el President Obama.

Pepe em fas patir, ara em proposes un càrrec de conseller i quan arriben les eleccions no em deixes d'anar a les llistes al Parlament, saps que ets un referent i un exemple per a mi, però després de tot el que faig per tu i el partit, no em dónes tot l'afecte que necessito, tot i així estic disposat fer un sacrifici i acceptar la teva oferta de Conseller, si em deixes escollir a mi m'agradaria ser Conseller de Medi Ambient, com tu ja saps jo sóc pagès i tinc un profund amor per la terra i la natura.

Que tothom ho sàpiga, mentre jo sigui Conseller de Medi Ambient els especuladors no tenen res a fer a Catalunya.

No pateixis per l'oposició, fes com jo, ignórala. Si vols un diumenge quedem a dinar amb les famílies i t'explico com has de controlar el tripartit, el secret és mà dura només has de fer com jo, tinc un Càrrec de Confiança que té a tots els meus regidors sota control.

T'agraeixo l'oferiment de les verges, però no ho puc acceptar, si la Teresa s'assabenta podria haver moguda.

Per cert no li facis cas a l'Anna, aquesta és una altra de les persones de les busquen protagonisme, són unes persones radicals, com sempre dic,
els éssers humans som molt limitats, (i sé bé del que parlo), uns busquen el protagonisme, altres el seu ideari anarquista i altres tenen interessos polítics.

Et trucaré aviat per quedar i parlar de tot, primer he de solucionar un problema que tinc amb una Plataforma de les que sempre diuen NO ... I tu et queixes del tripartit!

Salutacions del teu humil servidor.

Unknown ha dit...

Todos muy "rojos, comunistas", cuando mi amigo Ansar el presidento España mucho mejor, Ansar servia buenas copas, Montilla malo, hablar mal inglés, pero Joseph buen amigo, en proximas elecciones, cuando eliminar a negro de presidento USA invito a Joseph cambiar de ideologia y ser Ministro Medio Ambiente de mi pais.

God Bless America.

Anònim ha dit...

AYYYYYY, no tendremos esa suerte mr. Bush, este le arreglaría oriente medio es very good person.

Unknown ha dit...

Salam Maricon
Tu no ser amigo de Yousef, tu demonio capitalista, Yousef buena persona, ayudar a pobres con madera arboles para invierno, Yousef un martir santo, mala gente de Canyamars no entender que Yousef trabajar para personas muy apasionado y referente para mundo. Tu George malo como gente de Canyamars capitalistas que vivir en urbanizacion privada de lujo, yo en cueva, si Yousef quiere poder venir a Afghanistan y vivir aqui para enseñar como hacer medio ambiente.

Salam maleicum

Josep Jo ha dit...

M'esteu començant a tabalar, jo no llegeixo mai aquests blocs perquè sempre us esteu ficant amb mi, no respecteu a la màxima autoritat del poble que sóc jo.

Jo no vull anar-me'n a Afganistan ni tampoc a USA, (bé fer-me fotos amb l'Obama i la família si), jo el que vull ser a Conseller de Medi Ambient de la Generalitat.

L’altre dia em vaig topar davant de “la tele” veient el Rei fent el discurs típic. En principi, més que escoltar-lo em van venir al cap tots els trencacolls que han tingut durant aquest 2009, ja he explicat en algún escrit amb quina intensitat he viscut aquests dies i com m’ho plantejo, però he evolucionat una mica més.

Sóc un home obert al diàleg, ho he portat a la pràctica moltes vegades, i la veritat és que em dóna resultat.

Pel que fa al tema de portar les escòries a la pedrera, ja ho tinc tot decidit i ben lligat, la realitat de totes les circumstàncies ha portat a un esverament generalitzat. Ho entenc. Ja fa molts dies que estem treballant perquè tingui les repercussions mínimes, però malament quan un tema es polititza i s’utilitza per anar en contra de les persones, quan aquest fet passa, és pràcticament impossible satisfer les exigències dels meus socis.

Digui qui ho digui el, contrari les escòries són innòcues, però hi ha un grup de persones radicals que menteixen dient que són tòxiques, en la comissió informativa que l'Ajuntament a creat, a quedat clar que no comporta cap perill portar les cendres de la incineradora a la pedrera d'en Busqué.

Els tècnics ens han animat a continuar amb el projecte, perquè és d'interès públic per al poble, a més jo ja tinc uns compromisos contrets i no penso fer-me enrere, això és de covards.

La Silvia i jo, estem acabat de redactar les conclusions de la comissió informativa i quan les tinguem acabades les publicarem en un fullet que la brigada repartirà per tot el poble.

Poques vegades ho he dit que soc polític ja que ho entenc com una feina i no em sento polític, però m’hi he posat tant que al final no puc negar que en tinc l’etiqueta, tant se me’n dona el nom, el més important és el fet, i us ben asseguro que es apassionant com jo, amb estones molt amargants però amb grans satisfaccions.

En un altre moment parlare de Can Canyamars i de les piscines de Can Massuet, ara us he de deixar tinc reunió al Consell Comarcal i despres m'he d'anar a una trobada de consellers de Caixa Laietana, com podreu observar sóc un home molt enfeinat i molt espavilat, per això he prosperat econòmicament.

Anònim ha dit...

Mientras tu te forras y le arreglas la vida a toda tu familia, a nosotros nos has arruinado, asi te los gastes en medicinas.
Quita la foto que me da asco.
Alex de Can Cañamars

L'Albert ha dit...

Estic molt honrat amb la visita de tan il•lustres personatges, m’agrada’t molt llegir els seus comentaris i espero tenir l’honor de continuar amb les seves aclaridores intervencions.

Agrairia pro, als senyors: president Montilla i Josep Jo que no fessin comentaris amb la foto si no poden acreditar el permís del fotògraf, que aquesta gent que fa fotos tenen mal caràcter degut a que sempre estan mirant per un foradet.

Ja nomes faltaria la d’en Bush per perdre els poquets lectors que tenim.

Ho demano per favor, fotos de persones en un primer pla, no.

Gracia que espero obtenir de vostres il•lustríssimes senyories que deu guardi molts anys.

Josep Jo ha dit...

Sembla mentida com sou els de Canyamars. I amb aquesta actitud cap a la meva persona, vosaltres voleu que us s'arregli la urbanització?

Sempre esteu tocant els nassos, ara no us agrada la meva cara, ara no voleu veure la meva foto, ara ... doncs que sapigueu que la secció femenina de l'agrupació local del partit, no pensen com vosaltres, sempre em diuen que sóc molt guapo i molt ben plantat.

De totes maneres jo sóc una persona tolerant, i ja he canviat la foto, ara jo no sóc JO, un altre és jo, i jo no si que és el JO.

Albert, estic disposat a concedir-te l'honor d'escriure al bloc, a partir d'ara i fins a les eleccions respondere a les vostres preguntes.

Això si, que ningú interpreti aquesta concessió com un símptoma debilitat, en els darrers anys el poble s'ha omplert de hippies mal pentinats que segur fumen herba i no tenen altra cosa que fer que enganxar cartells i pintar murs.

Que tot el món ho sàpiga, mentre jo sigui l'alcalde, els hippies no tenen res a fer en aquest poble.

Jo mai parlo malament de les persones, però aquests hippies no són persones, són radicals que no acaten la meva autoritat.

En aquest poble, Jo sóc la llei i al que no li agradi que marxi del poble.

President Montilla ha dit...

Mira Albert, yo ya he hecho gañotas en la foto para que no me reconozcan y la foto me la hice en un fotomatón en la estación del AVE cuando era ministro de industria.

No sabéis como lo estoy pasando con tres partidos, esto es un tormento, decirle que me ayude que tengo las elecciones a la vuelta de la esquina. He visto que el yusep quiere arreglar la urbanización con l’ajut i el reculsament de la Generalitat.

Yusep yo por ti hago cualquier cosa, dalo por hecho, pero mándame la documentación compañero que si no no puedo meterle mano, pon en el sobre a mi atención.
Hemos de quedar para que me asesores y lo de la cunselleria y la recalificación de la cantera dalo por hecho camarada.

A ver si no lo distraéis con tonterías.

Anònim ha dit...

Volem una piscina municipal a Canyamars per a la gent gran!!!

Anònim ha dit...

Que tal si comencem per uns carrers que puguem caminar i un autobus públic que vagi be i així podem anar al sorrall que te una piscina magnifica.
D’això i no de intentar que els comprem joies es del que s’han de preocupar.