jocs florals

jocs florals

divendres, 23 d’octubre del 2009

He vist la llum




Va ser a l’estiu el pasat agost, una nit pujant a casa vem veure la llum.

Quina ilusio, quina joia, quina alegria, ja teniem enllumenat al carrer, era nomes una i era humild, solitaria, era com estaba projectada inicialment, un fanal amb cuatre cargols agafada a un pal.
Economica, sencilla, pro practica i funcional.

Semblava un somni, una il.lusio com les que te el nostre alcalde, una cosa de magia pro alli estaba com si hagues estat sempre, iluminant aquell tros de carrer.

Vaig anar a dormir, em va costar, estaba inquiet per la visio, a l’endema a la nit vaig vaixar a peu amb els amics i amb cadires per seure a la fresca a petarla sota el fanal pro ja no i era.

Jo no ho he dit mes a ningu, la gent pensara que tinc alucinacions, els amics ja no em miren com avans, pro jo la vaig veure, vaig veure la llum una nit a l’estiu i em va agradar molt.

4 comentaris:

Anònim ha dit...

A mi també em passa Albert, vaig diguent als meus amics que ja ens han asfaltat els carrers i han soterrat les linees de serveis, però cada matí em trobo amb la triste realitat, potser l'any vinent serà.
Per cert, en saps alguna cosa sobre el tema que l'alcalde s'en vol desfer de tot l'assumpte i passar.ho a la Diputació, que segons es diu, farà l'arranjament i ens passarà el rebut sense mes discusions ni comtemplacions.

JORDI FORT

L'Albert ha dit...

No en se res del que dius, l’experiencia pasada et diu que tampoc es pot donar cap credibilitat al que digui.
No se com veieu aixo d’enviar a la gent una carta amb uns imports exagerats i despres silenci, no sabe no contesta.

Fes te a la idea que aquesta gent no te capacitat per resoldre el problema, d’aqui a final d’any l’incasol dira quines urbanitzacions ajudara el proper any, seran cap a les 30, no sabem ni si han fet les gestions per apuntar se.
Pro l’ajut es per la gestio del ajuntament no per nosaltres, que aixo dona feina i no tenen temps.

La foto es real.

Pere de Canyamars ha dit...

A veure, que has començat a pendre caldo Aneto + Gin Tónic tu també?
Jo també vaig veure coses meravelloses. Un dia quedem i ens ho prenem junts a veure que passa amb la sinergia. Vale company?
Salut

L'Albert ha dit...

Habia sopat uns bolets amb vadella i un gelat a cal Victor.

Era real Pere.
Ja se que la serralada es lloc de bruixes, pro jo tin la proba, vaig fer la foto.

Com no fossin els bolets, o la salsa, o el que fumaben els de la taula del canto, ja li dire al Victor si sap de mes casos.