jocs florals

jocs florals

dilluns, 29 de setembre del 2008

El projecte dels sustos

Avui he entregat en l’ajuntament dues impugnacions, desprès de passar dies repassant els dos projectes, penso que la meva impressió inicial es confirma.

Tinc sobrats motius de pes  per pensar que algunes partides estan duplicades.

Ara els serveis municipals revisaran el meus arguments i em diran si tinc o no raó.

Les Quantitats són elevades i de ser certs els meus arguments ,l’estalvi per els veïns es del ordre dels 3.500.000 €.

Els projectes  per definició  no estan acabats, no són definitius, ara es hora de mirar-los amb atenció i exposar les pegues que hi trobem.

Els humans ens equivoquem sovint, a vegades les errades són de poc i a vegades de més importància.

El  bo de tot es que es  pot rectificar.

Mirem amb atenció el projecte i fem les al·legacions que creiem convenients sense pors ni prejudicis.

Que si s’equivoquen i són savis rectificaran.

  A titol informatiu, l’empresa que ha redactat el projecte ens costa de moment 23.700.000 de ptas que ho paguem entre tots els propietaris.

 

Deixo més avall les dues al·legacions perquè pugueu comprovar vosaltres si és cert el que exposo .

Esperem amb il·lusió la contesta.

Els tindre al corrent.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Explicarme esto que yo lo entienda Albert, vamos a pagar de menos este dinero

Luis

Anònim ha dit...

Albert
veig que contes en ptas. :-)
Espero que rectifiquin
Pere de Canyamars

L'Albert ha dit...

Siiiiii, Luis, no lo vamos a pagar de mas, que es mas exacto.

El presupuesto de 15.000.000 , tiene dos partidas repetidas que suman 3.500.000 € y si las quitas se queda en 11.500.000.


Pere, de que vaig llegar el teu blog que conto amb ptas, i haig de dir-te que ho trobo tot caríssim.