jocs florals

jocs florals

dilluns, 22 de setembre del 2008

He pillado un gazapo

Lamento tener que rectificar al señor alcalde unas afirmaciones que hace en su blog sobre el importe a pagar (esta semana ) por los propietarios de Can Canyamars, como debería de saber la suma de las cantidades que tenemos que pagar es del orden de los 15.000.000 de Euros, IVA del constructor incluido y IVA del ayuntamiento otra vez incluido.

Es un numero redondo y facil de recordar, 15, la niña bonita.

Le agradecería que una vez consultados los servicios técnicos hiciera la rectificación.

No pasa nada, todos nos equivocamos y yo mas que nadie, rectificar es de sabios y la gente debe saber la verdad.

Disculpe el atrevimiento

5 comentaris:

Anònim ha dit...

Vaya tela...seguro que ha sido sin darse cuenta!!!
Pero me llama la atención la respuesta a la instancia. Yo entendí que se niega a cualquier tipo de diálogo y conversación, pero según he leído no parece que sea así:"Tot i això, resto a la vostra disposición, com sempre he fet, per si considereu que , com associació, els membres de la Junta voleu mantenir una entrevista o reunió amb l’Ajuntament, per clarificar temes".
Con este escrito ahora sí que no entiendo nada...!!

Ana García

PD: Disculpa, Albert, que use tu blog para estos comentarios, pero veo que lo lee mucha gente y es muy dinámico...felicidades.

L'Albert ha dit...

Yo no he tenido nunca ningún problema en hablar con nuestro alcalde mas allá de buscar un momento que nos vaya bien a los dos.

Yo no se la relación que tienen, pero si se están ocupando de solucionar nuestros problemas tienen la obligación de entenderse.

El blog esta a disposición de cualquier persona que quiera utilizarlo, y pienso que tus comentarios lo enriquecen.

Anònim ha dit...

Intentaré clarificar-vos els motius del cambi. a principis de la setmana pasada un advocat contractat per alguns veïns i que sembla ser que també ho serà per l'associació de veïns, va fer una visita al ajuntament. Aquest advocat no era el que fins ara ha anat tontejant, era un personatge amb alt nivel de prestigi i reconegut per la seva ètica professional. En principi no hi van haber problemes, la secretaria i un administratiu li van proporcionar tot el que els hi va demanar, però sembla que tambè va demanar alguna cosa que no estaven autoritzats a entregar-li, va ser llavors quan va intervenir la compromisaria politica, d'altrement coneguda com a carrec de confiança. La negativa d'aquesta persona a facilitar aquesta informació va provocar que el senyor advocat recorès a l'advertencia que sol.licitaria l'intervenció dels Mossos o la Guardia Civil, deixant la tria que volguesin. El resultat va ser que se li va donar l'informació sol.licitada. L'endamà d'aquest incident, l'associació de veïns va rebre per via urgent l'escrit del que feu referencia. Espero que això us aclareixi els motius pels quals l'ajuntament ara sí està més receptiu.

J.Fort

L'Albert ha dit...

Caray, Jordi, gracies per fer nos la cronica.

Anònim ha dit...

Jordi, muchas gracias por la aclaración...ya me parecía raro todo!!
Ana García