Al Il·lustríssim sr. Alcalde del ajuntament de Dosrius
Al bert Llop , amb dni , vei
Atentament exposa:
Que una vegada repassat el projecte de reparcel·lació de la urbanització can Canyamars, actualment en exposició publica ha comprovat que ens imputa unes despeses als propietaris.
La memòria del projecte detalla el pressupost aprovat que te les següents partides.
PEC enderrocs polígons A+ B,+ C ............ 1.432.425,74 € en total.
PEC Projecte Urbanització Polígons A+B+C 11.100.952,67 € en total
despeses de redacció del projecte ………… 142.490,34 €
Notaria i registre de la propietat …………… 54.994,50 €
Compensacions entre veïns ……………… 227.592,65 €
El que fa un total de ………………… …… 12.958.455,90 €
D’aquesta quantitat ens cobren el 16% iva que puja 2.073.352,94€
La suma de tot es 15.031.808,84 € que coincideix exactament amb el total de les quantitats imputades en el projecte a tots els propietaris.
He repassat el projecte d’urbanització i he observat que les partides 01-01-01, la 01-02-01 i la 01-03-01 del pressupost del projecte d’urbanització tenen el mateix codi, les mateixes descripcions, els mateixos preus , amidaments , imports i són exactament les mateixes que les del projecte de reparcel·lació.
Això em fa pensar que es tracta d’una partida imputada per duplicat degut a que els projectes els han efectuat dues empreses diferents.
Es per l’anterior exposat que demano:
Que una vegada comprovat que les meves afirmacions són certes ens retirin del pressupost els 1.432.425,74 € o la quantitat resultant de descomptar els treballs duplicats en els dos projectes.
Agraint li l’esforç per solucionar els problemes que ens afecten m’acomiado amb una cordial salutació.
En Canyamars a 29 de Setembre de 2008
Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada