jocs florals

jocs florals

dimecres, 1 de setembre del 2010

Roda el mon i torna a Canyamars



Canyamars encara te racons que  ens transporten a altres èpoques, pot ser algun dia ens alegrarem de estar en un cul de sac de la civilització i amb una mica de sort, si els que governen no ho espatllen mes, tindrem el privilegi de gaudir de excel·lents paisatges ben cuidats, ja desapareguts en altres territoris.




Mentrestant som capaços de triar governants amb una mica mes de sensibilitat i bon gust, m’agradaria ensenyar vos una fusteria que vaig descobrir passejant ja fa molt de temps i que cada vegada que passo penso que  li haig de fer unes fotos.




L’altre dia vaig anar expressament a guardar unes imatges dons en la ultima visita vaig percebre que pot ser no continuaria com ara molt de temps.




Per a mi lo maco del lloc es que et transporta a  altre època, sembla ben be com si desprès d’anys de treball intensiu, un bon dia l’operari no hagués tornat mes, pots imaginar-te qualsevol historia, des da que per fi va trobar el amor de la seva vida, a un desgraciat accident, de moment la maquinaria i les eines, que tan be conservava sembla que estiguessin esperant pacient ment la seva tornada.












No us diré pas on es, ja que es troba dins una propietat i no m’agradaria que els  molestessin, a mes, les eines ara el que necessiten es tranquil·litat, potser estan esperant la fi de la historia.