jocs florals

jocs florals

divendres, 5 de febrer del 2010

La marca Dosrius



Si aneu a Amsterdam feu una ullada al restaurant Dorrius, no i trobareu mongetes del ganxet ni gent que parli el català.

Disculpeu me pero el meu holandes no dona per fer una recerca dels orígens del nom, justet en tinc amb quatre paraules de cortesia, sempre es agradable trobar-te quan estàs fora de casa amb referents que son familiars.



Aquesta tardor l’han renovat i ha quedat molt maco, ja estava una mica ranci i fosc a l’interior. A la pagina web podeu mirar com ha quedat.




El nom em fa pensar que els topònims a vegades poden aportar valor a les marques, la marca Barcelona per exemple, cada vegada es mes cotitzada internacionalment.


La veritat es que amb les olimpíades es va saber donar una excel•lent imatge de la ciutat.
Això ha estat de una gran importància per el comerç i per la economia de la seva gent.

Dosrius pel que veig també pot esdevenir una marca que ens aportaria riquesa i benestar a tots.

Per aconseguir ho la gent tindria que relacionar la marca amb cosses o valors positius.
Llibertat, creativitat, salut, natura, pau, arts, paisatges, gastronomia, artesanies, cultura, histories.... son adjectius que em resulten atractius i que ben publicitats poden convertir-se en potents generadors de riquesa per tots.

La reflexió que em faig, es si realment caminem en aquesta direcció o estem encaparrats en relacionar la marca Dosrius amb altres valors o imatges de resultats ben contraris.

2 comentaris:

Anònim ha dit...

Dosrius, Ascó, Yebra i chernobil viles agermanades.

Anònim ha dit...

+1