jocs florals

jocs florals

dilluns, 20 de desembre del 2010

Es hora de pensar en altres cosses



Estem en unes dates en les que se’m fa molt difícil dedicar un rato a fer una entrada en el blog, la feina demana molt de temps, i, a part de la col·laboració que faig cada any amb el caga tió i d’altre amb  els Reis per deixar-los ben explicat on trobaran el regal que volen les persones que m’estimo, la feina de casa també es veu augmentada per la preparació de les festes.

En el transcurs de l’any moltes vegades deixo de banda o en un segon pla la relació amb els mes propers per altres qüestions, permeteu me que en aquestes dades faci tot el contrari, que deixi de banda qualsevol altre cosa que em distregui de estar per els meus i de tornar los una part del que rebo a diari d’ells.

Estaré uns dies sense fer cap entrada, ara el que m’agradaria, el que em ve de gust,  es desitjar vos que tingueu unes bones festes i un bon any 2011.

Ens veiem passat Reis.  

1 comentari:

Santi Rivelles ha dit...

Aprofito per desitjarte unes bones festes.
Es necesari el que dius.