jocs florals

jocs florals

dimarts, 21 d’octubre del 2008

Fira del bosc de canyamars

Creative Commons License
à è

Hem gaudit el passat cap de setmana de la fira medieval a Canyamars, ¡¡ ja es la 5á edició .

Com ha crescut aquesta iniciativa, ocupa ben be tres o quatre vegades la superfície inicial.

Una bona excusa per acostar se a Canyamars , passar el dia amb els nens i fer un àpat en algun dels seus restaurants, can Victor, la Rectoria o can Rimbles, segur que ens deixaran be .

Com a tot el que creix presenta desajustaments que es d’esperar que s’aniran resolent en futures edicions.



















La fira te tots els ingredients per convertir-se en un referent de Canyamars, Diumenge va ser visitada per una gran quantitat de persones que tinc la impressió que van marxar contentes.

D’haver acompanyat el temps, mare de deu la de gent que ens hagués visitat.

Em va agradar molt veure com les persones amb cadires de rodes podien moure’s per tot el recinte sense barreres ni obstacles.

Vaig veure també molt contents als nens.

De continuar la quantitat de visitants, en futures edicions l’hem de veure créixer a la força.

Ja cal que els organitzadors es preparin, enhorabona.


De la mateixa manera que a la resta d’entrades si feu doble clic a sobre les fotos les veureu a pantalla completa amb tots els seus detalls i matisos.

Per a mes informació podeu visitar l’excel·lent pagina d’en Joaquim Graupera i també teniu la entrada en aquest blog de la 4ª edició.

3 comentaris:

Anònim ha dit...

muy guapa la silvia coc su marido en la foto.

Pere de Canyamars ha dit...

Llàstima que només en vaig poder gaudir el diumenge.Em va agradar molt i crec que es va superar llargamen la de l'any anterior.
Salut i força
Pere Oliveras

Anònim ha dit...

Hola he posat la noticia de la fira en el meu bloc
http://www.quimgraupera.blogspot.com/

Felicitats per l'encert
Quim Graupera